آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دیوونه برگرد

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دیوونه برگرد

Download New Music Farzad Farokh – Divoone Bargard



جعبه موزیک


 

باز نم بارونه دل دیوونه هر لحظه که داغونه میگیره بهونه
از عشقی که از دست رفت دلو ول کرد رفت از قلبی که تنها شد بی رویا شد
از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم بعد تو باید برم یه جایی گم بشم
دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام ...
از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم بعد تو باید برم یه جایی گم بشم
دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام ...

تو میدونستی که من دیوونه میشم تو این هوای سرد ویرونه میشم
پاییز رفت و حالا این زمستونم بی تو میگذره نه نمیتونم نمیتونم
تو میدونستی که من دیوونه میشم تو این هوای سرد ویرونه میشم
پاییز رفت و حالا این زمستونم بی تو میگذره نه نمیتونم نمیتونم
از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم بعد تو باید برم یه جایی گم بشم
دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام ...
از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم بعد تو باید برم یه جایی گم بشم
دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام ...

دانلود با کیفیت 320 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: